Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


środa, 14 czerwca 2023

Ech, życie, życie...

      Wiem, dawno nie pisałem, ale uwierzcie mi, ostatnio zupełnie do tego nie mam głowy. Sporo się wydarzyło w moim życiu realnym. Wystarczająco wiele, aby je przewrócić, może nie do góry nogami, ale w każdym razie mocno w nim namieszać. Sprowadza się do tego, że pewna bardzo bliska mi osoba potrzebuje mojej pomocy. Sami więc rozumiecie, że na pisanie czasu nie starcza. Przy czym nie chodzi tu o samo pisanie, bo tyle czasu jestem w stanie wygospodarować - ale o całą tego pisania otoczkę. Wiadomo przecież, że klepanie klawiszami to końcowa faza - przed nią jest jeszcze wiele innych. I właśnie na to nie mam czasu.

     Mam nadzieję, ze wkrótce wszystko się w miarę unormuje i wrócę na dobre.

     Jak dobrze, że chociaż w "Skyrim" mam utworzonych kilka rozdziałów do przodu - bo na grę to już na pewno czasu nie ma. Opublikuję dziś jeden z rozdziałów, napisanych uprzednio.

     Na razie!

7 komentarzy:

  1. Trzymaj się, pomagaj bliskiej osobie i wracaj do pisania jak tylko dasz radę. Może jako odskocznia? Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę by wszystko co źle funkcjonuje jak najprędzej powróciło do prawidłowego działania, a Ty- do pisania.
    anabell

    OdpowiedzUsuń
  3. Z własnego doświadczenie wiem, że pisanie jako odskocznia od rzeczywistości bardzo się sprawdza. Wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  4. Są takie chwile, kiedy virtualny świat przestaje być ważny. Siły i spokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Cię rozumię. Też "internetuję" sporadycznie. Z tych samych powodów. Życzę wytrwałości i powodzenia we wszystkim czego się tkniesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę z serca wszystkiego dobrego:)
    Poczekamy tutaj na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń