Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


sobota, 10 lipca 2021

O jaskółce, która odfrunęła

 Dziś Nasza Droga Przyjaciółka Krajanka/Jaskółka odfrunęła za Tęczowy Most. Niech Niebo na błękitnym niebie za Nim będzie jej łaskawe. Niech odpoczywa w pokoju.

(Alw)


Niech ten komentarz starczy za całą treść wpisu.

Krajanka nie żyje.



Wiedziałem o jej cięzkim stanie i spodziewałem się tego.

Dlatego ból miesza się z podziwem - dla jej bohaterskiej postawy, na którą mnie na pewno nie byłoby stać.

Kolejny link na mojej liście staje się nieczynny. A mimo to, pozostanie.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję Wodzu. Trzymajmy się./ ONA JEST z nami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutna, bardzo smutna wiadomość i zupełnie nie mam pomysłu, jak w niej znaleźć coś budującego, choć ponoć zawsze jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspolczuje Nitager, niech spoczywa w spokoju po tamtej stronie, i niech jest tam szczesliwa. Nie wierze, ze nasze zycie konczy sie wraz ze smiercia. Wierze, ze ta energia przenosi sie w inny wymiar i zyje rownolegle do nas. Serdecznie cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odeszła, tak jak chciała we śnie. O siódmej rano z minutami. Spoczęła obok swoich rodziców. Załatwiła i domknęła swoje ziemskie sprawy. Do końca zachowała niezłomną pogodę ducha. To była naprawdę dzielna , dobra kobieta. Będzie mi , Jej bardzo brakować…

    OdpowiedzUsuń