Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


niedziela, 31 stycznia 2021

Laurka dla Jurka

"Wymaluję na laurce czerwone serduszko,

Ptaka co ma złote pió..."



A co ja, psiakrew, malarz jestem? Serduszko będę malował, jak dzieciak?

Nakleję to, co dostałem od wolontariuszy!

15 komentarzy:

  1. Zawsze❤ Na inkubatorze Młodej takie było. Spłacam dług albo daję szansę innym- do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegokolwiek powodu to robisz, robisz dobrze. Nawet jeśli co niektórzy robią to na przekór komuś - to przecież dla tego, kto będzie korzystał z tego sprzętu, to zupełnie nie ma znaczenia.

      Usuń
  2. Ja wpłaciłam kasę internetowo. Liczyłam się z tym, że nie będe w związku z tym miec z tego roku serduszka. Tymczasem znalazłam na ulicy i tez juz mam przyklejone. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My specjalnie w niedzielę poszliśmy na daleki spacer. Wolontariuszy początkowo niw było, ale później spotkaliśmy paru.

      Usuń
  3. 29 raz uczestniczę i wspieram WOŚP. Coroczny wielki finał nadchodzi tak zwyczajnie, niczym wakacje, święta, kolejne pory roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki ktoś tego nie zniszczy - chciałoby się powiedzieć. Ale mam nadzieję, że nie zdążą.

      Usuń
  4. Wyklęto by mnie z Rodziny, gdyby nie wsparł WOŚP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie może nie, ale na pewno patrzono by na to ze zdziwieniem. No i ja sam źle bym się czuł.

      Usuń
  5. niedzielę spędziłem w łóżku, nie sam, lecz z Towarzyszką Gorączką, ale przewidująco(?) wrzuciłem już coś wcześniej do puszki w Żabce...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klik dobry:)
    A ile miłości z tymi czerwonymi serduszkami rozlało się po kraju. Piękny to był dzień.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga - to stało się ogólnopolskim świętem. I to jakim radosnym!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nieprzypadkowo ktoś właśnie je wybrał na symbol tej fundacji.

      Usuń
  8. Patrzy się zawsze-tylko sercem💟
    A Ty- masz ogromne💝

    OdpowiedzUsuń