Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


sobota, 6 października 2018

Żyję

     Wybaczcie, że tak długo nie dawałem głosu. Sprawy w realu nabrały takiej wagi i takiego tempa, że nie dałem rady pogodzić tych dwóch światów. Ale jest światełko w tunelu - nawet całkiem jasne. Wkrótce - mam nadzieję - wrócę.

     Do zobaczenia

15 komentarzy:

  1. Oby...:)
    Kłaniam nisko i za spełnienie obietnicy przepijam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolno wiedzieć czym? Ja do WMści tradycyjną wiśniówką - tą lekką, wytrawną, według przepisu naszych pradziadów, którą pili do mięs.

      Usuń
    2. A wolno...:) Akuratnie się rosolisami przyszło delektować, których dobre dzieci ze Lwowa nawiozły:) Ale już nie pomnę, czym się wówczas raczył różanym, czy kawowym...:))
      Kłaniam nisko:)

      Usuń
  2. Nareszcie jakiś znak życia.
    Wracaj. Pisz. Odwiedzaj nas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, już wracam. Ale trzeba stopniowo, bo organizm odwykł.

      Usuń
  3. No wreszcie jakiś słabiutki głos życia. Mam nadzieję, że jednak wrócisz, bo smutno bez Ciebie. Wracaj, bo Skyrim zarasta chaszczami!!!!Wprawdzie mi w tym Berlinie nieziemsko dobrze, ale...brakuje Twojego pisania!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przez pewien czas włóczyłem się po Cyrodiil - dopóki mi się system nie rozsypał :(

      Usuń
  4. Co by nie mówić, zdrowo, kiedy real jest ważniejszy od netu. Byleby nie przycisnął za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że się zbierze do kupy mnóstwo drobiazgów, które razem trudno unieść.

      Usuń
  5. To masz tak jak ja... Tyle, że mój real negatywny jakiś. I destruktywny. Ale też powoli się zbieram.
    Powodzenia i do napisania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To swietnie, Nitager - nie zdajesz sobie sprawy jak bez Ciebie nudno i pusto a takze monotonnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? No co Ty! Przecież trwa kampania wyborcza - można sobie poczytać i się pośmiać.

      Usuń
  7. Witaj Nit!
    Dobrze, że Jesteś!
    Nie dawałeś tak długo znaku życia, nie odpisałeś na e-maila- martwiłam się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-maile od czasu do czasu sprawdzałem - ale nie zauważyłem żadnego od Ciebie. Może w tym rozgardiaszu niechcący go skasowałem. Wybacz.

      Usuń