Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


środa, 8 marca 2023

Tego właśnie Paniom życzę

Jest taka pora, kiedy zima słabnie.
Choć wciąż jest chłodno, czuć już powiew wiosny.
A mnie, choć wiersz ten rozpocząłem zgrabnie,
To czuję, że rym robi się żałosny.

Weny mi brak, żeby znaleźć zgrabne słowa
Które by Wam zdradziły to co czuję.
Wybaczcie, że niezgrabna moja mowa,
I słabo dziś życzenia Wam rymuję.

A życzę Wam, by jedynym Waszym bólem  
Gdy kropla krwizabarwi Wam sukienkę,
Był róży cierń, w tej chwili, kiedy czule
Ktoś bliski szepce życzeń Wam piosenkę.

I więcej nic, bo w tym świecie zwariowanym
Trzeba być wdzięcznym tej losu nagrodzie,
Że nas nie objął ogniem rozszalałym
Los nieszczęśników z krainy na wschodzie.

I aby smutkiem życzeń tych nie kończyć,
Krzyknijmy razem,wznosząc kielich wina,
Niech zgodny akord w myślach nas połączy:
„Niech trafi piorun w pusty łeb Putina!”*

_________________________
*Można dosadniej

6 komentarzy:

  1. Dziękuję.anabell.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można dosadniej?
    A proszę bardzo...
    Myślę, że wkrótce Potomność mu musi
    Memoriał wykuć [tak z faktów wynika]......
    - TU LIKWIDATOR SPOCZYWA WSZECHRUSI...
    Przechodniu... Na grób mas*aj lub nasikaj.

    OdpowiedzUsuń