Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


środa, 12 maja 2021

Przyszło w końcu pocieszenie

      Niby niewielkie, ale tak bardzo oczekiwane.

     Przyleciały!

     Kto? Już Wy dobrze wiecie, kto.

28 komentarzy:

  1. I u mnie, na północny wschód od Warszawy - niedaleko... Są! Rozwścieczylo to...kawki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno myślimy o tym samym? Jak taka ptaszyna może rozwścieczyć kogokolwiek, poza komarami i muchami?

      Usuń
  2. Jerzyki, Twoja miłość🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja miłość - to trzeba podkreślić!

      Usuń
    2. Nie tylko Ty je kochasz. Ja też. I jaskółki. Salut Wodzu.

      Usuń
  3. jerzyki przez "rz" - wiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniała mi się "Cafe pod minogą", w której pewien hrabia miał posiadłość w miejscowości Kozidubki. I zawsze dodawał: - przez be!

      Usuń
  4. A u nas szpaki założyły nowe gniazdo dwa domki dalej i o ile same nie należą do wybitnie osrywających wszystko dookoła, to dopóki pisklęta będą w gnieździe, będą je czyścić z tego, co zrobią młode, więc samochody, ściany i okna domów, wiadomo, nabierają innego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpaki zwykle żyją w gromadkach i gniazdują po sąsiedzku. Na pewno to szpaki, nie kosy?

      Usuń
    2. Na pewno. Zresztą mamy też kosy, wydaje mi się, że to jedna i ta sama parka, ale szpaków jest naprawdę dużo, zwabiliśmy je regularnie wystawiając im resztki karmy dla kota i suszone robaki. Zwłaszcza to suszone białko tak im przypadło do gustu, że udało się Świechnie zrobić fotkę 50 ok. szpaków (+- 2 sztuki).
      Szpaki odkryły, że korytarz wentylacyjny bywa osłabiony i nauczyły się robić w nim dziurę. Robią tam gniazdo, którego używają jedynie do wychowu potomstwa. Mieliśmy tak już rok temu, tylko na bliźniaczym domku innej sąsiadki. Gdy pisklęta opuszczą gniazdo (nauczą się latać), nikt w nim nie mieszka i wtedy można dokonać naprawy korytarza wentylacyjnego bez obawy, że uwięzi się tam ptaka.

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że żaden sąsiad nie hoduje czereśni - bo raczej nie będzie zadowolony... ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zdziwisz się, ale tu stało się coś dziwnego. Ten ból nie do opisania opadł ze mnie zaraz po pogrzebie. Smutek pozostał, ale nie ma już rozpaczy. Nie wiem, jak to możliwe i czym spowodowane, ale tak właśnie jest.

      Usuń
  6. Jerzyki, mistrzowie podniebnych lotów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzowie niedoścignieni - kto inny potrafi latać przez kilka lat bez przerwy?

      Usuń
  7. U mnie jeszcze nie ma. Ale już wiem, że przedwczoraj były w Bytomiu, dzis wiem, że sa u Ciebie, to u mnie jutro albo pojutrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wypatruj mnie na wschodzie, piątego dnia o świcie..."
      Właśnie leci w TV :)

      Usuń
  8. U nas na wschodzie też już się pojawiły. Komary i meszki niestety też, czego jak czego, ale jedzenia jerzykom nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma komarów - nie ma jerzyków. Czymś muszą się żywić. Ale ich wydajność w oczyszczaniu okolicy naprawdę potrafi przyprawić o zdumienie.

      Usuń
  9. Są!!!!! Przyleciały!!!! Własnie zobaczyłam pierwsze dwa!!!! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym zaraził Cię miłością do jerzyków? :)

      Usuń
  10. kto przyleciał, smoki?...
    oj spoko, wiem, tylko żartowałem...
    za to u mnie ostatnio przyleciał drapol... dawno już żadnego nie było w okolicy /a może był, tylko mnie nie było?/... siedzę sobie w domu, coś tam dłubię, wrony drą się za oknem drocząc z kotem i nagle cisza, jakby nożem uciął... od razu wiedziałem, o co chodzi... wyskoczyłem przed dom, patrzę do góry... jest!... krąży majestatycznie po niebie i rozgląda się po sytuacji...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam, aż pojawi się u mnie.

      Usuń
  11. Pozdrawiam. Odwiedź blog Krajanki. Opublikowała bardzo ważny post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są jerzyki, więc wszystko idzue nornakbym trybem, to dobrze��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że i TY jesteś, Jaskółeczko nasza

      Usuń
    2. Właśnie, że nienormalnym, o czym w następnym poście.

      Usuń