Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


piątek, 24 lipca 2020

Pod wpływem emocji

     Powinienem być szczęśliwy.

     Właśnie jest piątek. Nie muszę jutro zrywać się z łóżka w chwili, w której najbardziej chce mi się spać. Mało tego - właśnie piję idealnie schłodzone Proseco z truskawkami. Co więcej mi potrzeba?

     Tak wiem, niektórzy z Was uważają Proseco za trunek dla plebsu*. OK - mogę być przedstawicielem plebsu - tym silniejszy mój głos. 

      Ale właśnie dowiedziałem się, że Polska chce wypowiedzieć konwencję, przeciw przemocy wobec kobiet.

     I wiecie co? Poczułem się, jakby mi ktoś oplutą ręką trzasnął w pysk!

      Mogliśmy być w Europie - w wielkiej rodzinie, pielęgnującej wspólne wartości. Nie - właśnie wywiesiliśmy transparent z napisem: "Hello, my NIE JESTEŚMY W EUROPIE!". Mało tego - mogliśmy być jedną z przewodnich sił w Europie. Zamiast tego rząd proponuje nam dziewiętnastowieczną rzeczywistość, w której głową rodziny jest mężczyzna, a kobieta to właściwie nie wiadomo co - taka przyczepka, nie wiadomo po co. Ma rodzić dzieci m- najlepiej chłopców - i siedzieć cicho, bo inaczej mąż ją zakatuje na śmierć, a prokuratura nie dopatrzy się w tym czynie znamion przestępstwa. Widocznie sama się prosiła.

      Wypiłem sporo - nie tylko to Proceso, ale jeszcze wyluzowałem się przy Chillianie i Dr Black (nie płacą mi za reklamę - wspominam o nich, bo je lubię!). Mam nadzieję, że jestem wystarczająco pijany, żeby stracić kontakt z rzeczywistością. Błagam Was, przekonajcie mnie, że to tylko pijackie zwidy! Że mi się wydawało! Że ten niedouczony "prawnik" Ziobro nie otworzył gęby na ten temat. A jeśli nawet to zrobił, został potraktowany tak, jak należało - został wyśmiany!

      Jeśli nie, oto spełnia się to, co prorokowałem w 2015 roku - władzę w Polsce przejmują biskupi. Polska przestaje istnieć. Republika Klechistanu podniosła swe sztandary. Republika, oczywiście, tylko w nazwie.

     A wiecie co w tym wszystkim jest najbardziej żałosne?

      Tę konwencję wypowiada ZIOBRO!

     Już kilka lat temu stwierdziłem, że z tym światem pożegnam się bez żalu - choćby i dziś. Ale teraz narósł we mnie bunt.

     Obym doczekał czasów, w których ujrzę Dudę, Ziobrę, Morawieckiego, Szydło, Macierewicza, Kamińskiego i Kaczyńskiego w więziennych drelichach.

     Nie jestem jeszcze taki stary. Mam szansę. Kiedyś to nastąpi.

_________________
*Dreamu, co ja mogę za to, że to lubię? Nie stać mnie na Champagne.

28 komentarzy:

  1. A ja - choć ich chamstwa nie popieram - dobrze ich rozumiem. Gdybyś Ty, Nitagerze, dostawał co jakiś czas od swej matki, a później i ślubnej po ryju [wybacz, proszę, tę leksykę i styl rodem z Sejmu], czy nie chciałbyś swego upokorzenia odbić w płaszczyźnie publicznej? A ty jeszcze dochodzi droga polskim katolikom Tradycja!!! Co mnie nieco tylko malusieńko dziwi, to fakt, że ten kuriozalny pomysł poza pisakami popierają również ich partyjne koleżanki - pisdy.
    Poza tym - nawet u Hunów i Wandali taka postawa spotkałaby się z potępieniem, a taki ogólnie znany Zbynio i siekacze oraz trzonowe mógłby stracić w ferworze łagodnych zabiegów cywilizujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie mają wyboru. Chcesz być członkiem - czy członkinią - PiS, musisz myśleć tak jak Kaczyński. Pomyślisz inaczej - przestajesz być w PiS.

      Usuń
  2. Niestety Nitagerze, to się dzieje naprawdę. :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez bardzo krótką chwilę byłam dumna, że jestem Polką, ale wiadoma formacja szybko postarała się, bym te dumę straciła i by inne europejskie nacje spoglądały na mnie z litością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Anabel...Anabel... Nawet nie wiesz, jak błądzisz...
      Poczytaj tylko, proszę:
      Odo - święty, opat klasztoru benedyktynów w Cluny [878-942]:
      Obejmować kobietę to tak jak obejmować wór gnoju... Skoro sami nawet koniuszkami palców nie chcemy dotykać śluzu i łajna, dlaczego tak gorliwie pożądamy objęcia naczynia z nieczystościami.
      Bernard Häring - teolog katolicki, XX wiek:
      W żadnej religii czy światopoglądzie kobieta nie jest tak szanowana i uważana, jak w chrześcijaństwie.

      Toż my przecież katolicy od stworzenia świata [14 pażdziernika, czwartek, godzina 14.15, rok 4004 przed narodzeniem Chrystusa; bp Lightwood]. TRADYCJA zobowiązuje.

      Usuń
    2. Niewiele mam wspólnego z katolicyzmem, oprócz tego, że mnie ochrzczono,a ślub wzięliśmy kościelny ze względów "taktycznych" i to za darmo, o czym ksiądz był poinformowany. Tyle tylko, że to był początek lat sześćdziesiątych, więc w Polsce nie rządził kościół.Od tamtego czasu już nie bywałam w kościele- no chyba, że w charakterze turystki, podczas zwiedzania.

      Usuń
    3. Ja w 1965... Z bardzo podobnych powodów. Pozdrawiam...

      Usuń
    4. Mam to samo. Wróciły kompleksy gorszego Europejczyka.

      Usuń
  4. Najlepsze wino na świecie to to, które smakuje Tobie. Nie oceniam Prosecco, a już na pewno nie wartościuję wina na to dla szlachty i dla plebsu. Co więcej, sami je pijemy. Smacznego Nit.
    W temacie głównym notki się nie wypowiem, bo co tu komentować? Powrót do średniowiecza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. To był żart, nawiązujący do Twojego dawnego tekstu, o otwieraniu Proseco szablą.

      Usuń
    2. 😂😂😂 ta knajpa jest zamknięta za nieprzestrzeganie zasad antyCOVID. To kara za tę szablę😂😂😂

      Usuń
  5. Panowie... Panowie... Przecież to tylko "stworzenia rodzaju drugiego" [kard. J. Glemp]. Jak sądzicie, dlaczego św. Józef zawsze przedstawiany jest z sążnista lagą w mocarnej dłoni?

    https://www.youtube.com/watch?v=6Oz5-Eur1-w

    OdpowiedzUsuń
  6. bez zasobnej piwniczki ani rusz, bo to dopiero początek czarnej dziury, w której będziemy tkwić przez minimum trzy lata...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co się da - pomnóż przez dwa. To chyba była taka piosenka.

      Usuń
    2. Myślę, że znacznie dłużej. Chyba nie masz jeszcze nadziei, że w Polsce odbędą się uczciwe wybory?

      Usuń
    3. One będą na pewno wolne - od kontroli społecznej i od myślenia [dla niektórych wyborców]. Paranoja i Schizofrenia zamierza stworzyć Wyborczy Korpus Urzędniczy odpowiedzialny za przygotowanie, przebieg i podliczenie wyborów; każdych [Onet - 29. 07. 2020].

      Usuń
  7. Jak się wypowie jedną konwencję, to i drugą i... przyjdzie czas na wyjście z Unii!
    ***** ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w Centrum Nauki Kopernik i w PKiN będą kościoły... tak jak z muzeum Hagia Sophia zrobiono meczet...

      Usuń
    2. Przecież o tym wszyscy wiedzieli - Kaczyński źle się czuje w Unii, bo on Europy nie rozumie, a poza tym Unia nie pozwala mu na przerobienie Polski na swoją modłę. O tym, że będzie dążył do jej opuszczenia, było wiadomo rok po wstąpieniu do niej.

      Usuń
  8. No niestety, według nam panujących, w tej konwencji za dużo jest niewłaściwej ideologii - ciekawe dla kogo niewłaściwej i jakiej ideologii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno jest pewne - żaden z nich jej nie czytał.

      Usuń
  9. Ja nie wierzę, że to zrobią. Nie wierzę po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się nie chce wierzyć. Przecież wystarczyłoby przeczytać tę deklarację - ale widzę, że to dla nich za wielki wysiłek. Niestety, to się dzieje naprawdę.

      Usuń
  10. Każda przemoc jest zła, ale z konwencją czy bez niej i tak ma miejsce, co uważam za niedopuszczalne.
    Tylko że ludzie normalni moga się nie zgadzać, mogą protestować, a co na to przemocowiec? W d... ma konwencję. Tak jak gwałciciel w d... ma czyjeś "nie".

    Miejmy nadzieję, że do wypowiedzenia nie dojdzie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, powoli zaczynam wątplić, czy ta Polska, której wzrost i rozwój z taką dumą obserwowałam po studiach jeszcze się odrodzi. Niestety tych coraz gorszych wiadomości, coraz większych absurdów przybywa z dnia na dzień. Chodzę na wybory, wybieram, ale widzę, że nadal jest silna grupa społeczeństwa, której właśnie cofnięcie się do patriarchatu z 19 wieku pasuje, i która chętnie sobie da za to obciąć wszelkie wolności, byle nie zasiłki!
    Nie chcę myśleć, co będzie dalej, bo niestety nie spodziewam się pozytywnego rozwoju.
    Ale mimo wszystko też mam nadzieję, że doczekam!

    OdpowiedzUsuń