Sentencja


Wszystko płynie... Ale nie sądzę, żebym to wszystko chciał wyłowić!

Informacje dla Gości

INFORMACJE DLA GOŚCI

Ponieważ nikt nie jest w stanie sprawdzać na bieżąco całego bloga, wprowadziłem moderację komentarzy do starszych wpisów. Nie zdziwcie się więc, jeśli Wasz komentarz nie pojawi się tam od razu. Nowe wpisy można komentować normalnie, tak jak dotychczas - bez moderacji.


piątek, 28 maja 2021

Cichosza

      Ciiii. Jest lepiej. Odkryłem telefon. Rozmawiam z nimi co wieczór. Chyba dam wolne psychiatrze. W czasach covidu ma pełne ręce roboty. Inni potrzebują go bardziej.

     A Wy  - po prostu jesteście kochani !

     Wiedziałem, że publikując ten post w sieci, mogę na Was liczyć. Te słowa otuchy, porady, czy wirtualne przytulanie - nie miałem pojęcia, jaką to ma moc.

      Wkrótce odezwę się znów. Mam nadzieję -  wyleczony, przynajmniej w satysfakcjonującym stopniu. 

12 komentarzy:

  1. Klik dobry:)
    Zawsze warto znaleźć kogoś, kto doda otuchy, kiedy jesteśmy przytłoczeni. Skoro poczułeś moc, to znaczy, że jesteś na dobrej drodze. Teraz tylko iść, iść, iść... i pielęgnować słoneczną stronę mocy, o!
    Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj- w razie czego zawsze możesz mi podesłać maila, adres w moim profilu.Mnie rozmowy telefoniczne z moją psiapsiółką pozwoliły przetrwać szok po śmierci męża.
    Serdeczności posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś fantastycznym, wrażliwym Facetem. W razie W jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś fantastycznym, wrażliwym Facetem. W razie W jestem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozmawiaj Nitager , rozmawiaj , rozmowa z wlasciwa osoba ma ogromna sile. Bardzo sie ciesze , bedzie lepiej a nawet calkiem dobrze, jak mawia moj wujcio. 🤞🤞🤞

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pomaga to okay, mało oryginalnie spuentuję: tak trzymaj...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głowa do góry! Będzie dobrze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że są telefony, ale pamiętaj, bądź czujny :)
    Uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń